vrijdag 16 januari 2015

De logica van de bank, deel 3

Als argeloze, ietwat geïrriteerde klant denk je dat je blij mag zijn met een antwoord van de klachtenafhandeling van de bank. Een antwoord waarin bevestigd wordt dat de adreswijzigingen eindelijk goed doorgevoerd zijn. 

De afdeling Webcare van de bank heeft het niet zo op de afdeling klachtenafhandeling. Rutger en Deniz hebben het nog eens in de systemen nagekeken en daarin gezien dat de wijziging toch nog níet is doorgevoerd. 

Eerst heeft Webcare me de bevestiging gegeven dat het binnen een dag doorgevoerd zou zijn. Is niet gebeurd. Nu heeft Klachtenafhandeling me de bevestiging gegeven dat de wijziging al doorgevoerd zou zijn. En lijkt dus toch niet gebeurd. Als ik Webcare mag geloven. 

Maar ja, wie kan ik nu nog geloven? Ondertussen weet ik als iets minder argeloze maar des te meer geïrriteerde klant nog steeds niet waar ik aan toe ben. 

To be continued....

Geen opmerkingen: