zondag 29 januari 2017

Service

Het is weer de tijd. De tijd van de service. Als je het mij vraagt zou het eigenlijk altijd tijd moeten zijn voor service, maar deze service is speciaal.

Voor deze service krijg je op voorhand brieven toegestuurd. Het is weer tijd. Kunt u op deze tijd? Ja? Mooi. Nee? Bel dan even, dan fixen we een nieuwe dag en tijd.

De service was iets waar we ons nooit zo druk over hoefden te maken. Ach, het moet nagekeken worden, maar er is eigenlijk nooit iets. Maar tegenwoordig is dat iets anders. Dan word ik toch een beetje onrustig wanneer het weer tijd voor de service is. Ze zullen toch niets ontdekken? Er zal toch niet iets verstopt zitten wat nu naar voren zal komen?

En dan half maart nog een keer. Dan wordt er gekeken, gekeurd en hopelijk een seal of approval.

UFU en ik zitten een beetje in hetzelfde schuitje. UFU gaat deze week weer op voor haar (ja, het is een haar en nee daar wordt niet over gediscussieerd) groot onderhoud en ik ga komende week ook weer voor onderhoud naar het ziekenhuis. Deze week bloed prikken en CT scan. En dan in de komende twee weken staan nog afspraken met onco en MRI op het program. En er komt nog een afspraak bij ergens deze weken met mijn ortho.

UFU en ik zijn binnenkort weer helemaal good to go. Zijn we eigenlijk nu al, maar dan hebben alle deskundigen er weer hun licht over (en onder, in UFU's case) laten schijnen.

Want wij kunnen allebei nog jaaaaaren mee!

Geen opmerkingen: