zaterdag 5 augustus 2017

So much going on....

Je zou bijna denken dat ik jullie vergeten ben!! Ik heb al zo lang niks geplaatst. Maar weet je wat het is? In zo'n heerlijke periode als de zomervakantie gebeurt er zo verschrikkelijk veel dat het er gewoon bij in schiet om ook nog mijn blog bij te houden.

Gelukkig zijn er genoeg mensen die me ook volgen op Facebook, Instagram en Twitter. Zo weten jullie in ieder geval een beetje van wat ik allemaal gedaan, gezien en beleefd heb in de afgelopen weken. En de heerlijke vakantie is nog niet afgelopen!! Deze week nog een paar dingetjes hier (update volgt..... in de tussentijd: duimen mag!) en volgende week maandag reizen we af naar Nederland! Jawel! Na 1,5 jaar gaan we weer een paar dagen terug naar zomers Nederland! Dankzij mijn liefste moedertje gaan we ook nog daar vakantie vieren. Het is een bliksembezoek van 3,5 dag met in ieder geval kroketjes, saucijzenbroodjes en de Zaanse Schans. En natuurlijk het strand, Heiloose ontbijtjes en een St. Pancras lunch.

We vliegen dit keer vanaf Trondheim, is per slot niet zo heel ver van hier. Bij terugkomst hebben we nog meer feest, want dan blijven we nog een paar dagen in de stad. We hebben het geluk dat dan de Toppidrettsvecka net begonnen is. Mik stuitert al weken bij het idee dat hij dan zijn grote idolen Johannes Høsflot Klæbo en Petter Northug van heel dichtbij gaat zien. 

Bij terugkomst is het dan nog een paar dagen voordat eindelijk de scholen weer beginnen hier. En we
weer een beetje in een 'normaal' ritme gaan komen. 

Nou ja... 
Normaal? 
In ieder geval geen vakantie meer. 

Geen opmerkingen: