donderdag 10 augustus 2017

Oooh my goodness!

Een nieuw avontuur! Een spannend avontuur! Een avontuur waar ik me ook weer op verheug!

Poeh heh, op 28 augustus begin ik in mijn nieuwe baan als kommunvägledare hier in Östersund!

Kan er heel lang en uitgebreid over schrijven. Over alle sollicitaties die ik verstuurd heb en waar ik meestal niks meer op gehoord heb. En over mijn coole job als modersmålspedagog, waar ik het heel erg naar mijn zin heb gehad maar waar je in de zomer zomaar 3 maanden werkloos bent omdat dan alle scholen dicht zijn.

Twee weken geleden heb ik voor het eerst in mijn leven een groepssollicitatiegesprek gehad voor deze job. Afgelopen dinsdag volgde het persoonlijk interview en gistermiddag laat hoorde ik dat ik het geworden ben. Dat ik mag beginnen als kommunvägledare Vård och Omsorg in het kundcenter van Östersund.

Mensen die vragen hebben over van alles wat met gezondheidszorg te maken heeft, nemen contact op met het kundcenter en dan zorg ik, samen met een heel team heel kundige collega's, dat alle vragen beantwoord worden.

Ik vind het reuze spannend en super leuk!

Nu eerst nog even vakantie vieren en ons verheugen op ons aanstaand bezoek aan Nederland.

Man, wat heb ik veel om me op te verheugen!!!
(en had ik al gezegd dat ik het ook best een beetje spannend vind?)

Geen opmerkingen: