Jullie hebben het hele Bahnhof verhaal gevolgd heh? Dus jullie weten van de hoed en de rand over wat we allemaal gedaan hebben om eerst te zorgen dat we internet kregen en recentelijk, wat we allemaal hebben gedaan om televisie te krijgen in ons appartement.
Guess what. Het verhaal is nog niet klaar.
Eerst even een stapje terug. We hebben zowel internet als IPTV bij Bahnhof besteld. Voor de IPTV services maakt Bahnhof gebruik van Serverado. Dus zelf noteren ze alleen alle bestellingen, geven het allemaal door aan Serverado en die gaat dan aan de slag. Bahnhof stuurt een overall factuur en Serverado brengt de IPTV services apart in rekening. Nu heb ik de afgelopen maanden aardig wat met Bahnhof gepraat (uiteindelijk), maar Serverado? Nee, die zijn heel stil gebleven. Heb 1 telefoontje van ze gekregen op een avond om ons te vragen om nog maar weer ene keer de stekker eruit te halen en weer erin te doen (script: if everything else fails, then...).
En nu kregen we vorige week een herinnering voor de allereerste factuur die Serverado ons gestuurd had. Voor IPTV services van oktober t/m december. Dacht net klaar te zijn met alle pinnige mails en tweets enzo, maar nee dus. Heb direct zowel Bahnhof als Serverado gemaild dat ik dit geen stijl vind. Bahnhof wist niet hoe snel ze moesten antwoorden om te zeggen dat zij hun best gedaan hadden, maar dat ik dit toch echt met Serverado op moest nemen. Want zij doen nou eenmaal niet de facturering voor Serverado. Fine. Ik was op dreef dus meteen een kwaaie mail gestuurd naar de vrienden van Serverado. Heb ze haarfijn uitgelegd waar ik het niet mee eens ben en dat ik én compensatie verwacht én daarna een aangepaste factuur.
Dat was 2 weken geleden dat ik gemaild heb.
Heb net een heel kort mailtje van Fia van de Serverado klantenservice gekregen. Excuus dat ik zo lang moest wachten op antwoord. Ze heeft de betalingsherinnering uit het systeem gehaald. En de openstaande facturen voor de IPTV services voor oktober en november ook. En ze beginnen 'pas' weer met factureren op 25 november. Dus, hou je vast, een zeeeeeer genereuze compensatie van 3 weken gratis IPTV service. En nee, ik krijg geen aangepaste factuur. Dus of ik het openstaande bedrag voor de setup box maar met het oude betalingskenmerk wil betalen.
Die Fia.
Heb haar weer een uitgebreide mail terug gestuurd. Ik wil dit jaar niet meer betalen voor IPTV services en ik wil een aangepaste factuur. En ik beveel niemand de IPTV van Bahnhof aan. Omdat ze bij Serverado geen kaas hebben gegeten van customer service. Heb mijn vrienden van Bahnhof voor de zekerheid ook een copietje van de mail gestuurd.
Benieuwd wanneer er antwoord gaat komen.....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten