dinsdag 18 oktober 2016

Waar moet ik beginnen......

Oooh my goodness. Wat een dag. En de dag is nog niet eens klaar.

Mijn georven lage bloeddruk speelde me vanmorgen parten bij het ontbijt, dus vanmorgen heb ik maar geen rondjes zelf gemaakt hier. Heerlijk gerust (ik begin eraan te wennen!) en om 11 uur begon de echte dag: fysio met Mattias. Hoop balans en sterkte testen weer gedaan en guess what, niks met dat rollator ding, maar ik ben erheen gelopen en weer terug met mijn nieuwe vrienden: mijn zwarte krukken! Na een drie kwartier met testen, zijn we daarna naar buiten gegaan. Woooow, wat een heerlijk gevoel! 400 meter en ook nog beetje heuvel op, heuvel af! Mattias en Olga waren heel trots. En ik eigenlijk ook wel.

Na een minder verrukkullukkuh lunch was het om kwart voor twee tijd voor mijn Individuele Rehab Planeringsmöte. Dat is een vergadering met het hele team over hoe verder. En daar waren we eigenlijk ook vrij snel klaar.
- goed kunnen lopen
- ook trap op en trap af
- vergroten balans en sterkte
En dat allemaal in een kort en intensief schema zodat ik zo snel mogelijk safe naar huis kan.

En guess what?

Ik mag dit weekend al twee dagen naar huis!!!! Met permission heet dat sjiek. Maakt mij niet uit hoe het heet, ik ga naar huis! En dan daarna alleen nog van volgende week maandag tot en met volgende week vrijdag hier en dan is het klaar in de rehab!!

Voor iedereen die vraagt naar bestraling enzo:
Dat is iets wat via het ziekenhuis gaat. Terugkomen bij orthopeed, treffen met chirurg, meeting met oncoloog en de planning en het hele plan rond de verdere behandeling, dat gaat allemaal via het ziekenhuis. Belangrijkste daar is nu om een uitslag te krijgen op het weefsel dat ze tijdens de operatie weg gehaald hebben. En ja, dat duurt lang. En nee, ook hier noch in het ziekenhuis weet men hoe lang. Maar het komt. En dán kunnen we verder plannen.

Maar nu eerst vieren dat deze stap van operatie naar rehabilitatie, dat daar het end van in zicht is!

Geen opmerkingen: