vrijdag 30 december 2016

Poehee...

Je ontkomt er bijna niet aan: de terugblikken vliegen je van alle kanten tegemoet.

Op de televisie, op de radio, zelfs op Facebook en op Twitter kijken mensen terug op wat er in 2016 allemaal gebeurt is. Mooie dingen, minder mooie dingen, avontuurlijke en spannende dingen en speciale, dierbare en gezellige dingen.

Ik heb ook massa's van al die dingen gehad in het afgelopen jaar. En ik hoop dat er nog heel veel meer van al die dingen zullen volgen! Na een heel speciale kerstweek in Åre, vieren we Oud en Nieuw thuis met ons drietjes. We doen het niet op de Zweedse manier, maar met onze eigen Hollandse oliebollen (dank mam voor het Koopmans pak!) en met alcoholvrije bubbels. Én de Kerstspecial van All you Need! Niet verklappen hoor of ze elkaar allemaal wel zullen treffen, je weet het nooit heh....

Geen terugblik dus, maar wel een welgemeende dank je wel aan jullie allemaal. Dank dat jullie iedere keer weer de weg naar mijn blog vinden. Ik schrijf dit blog vooral voor mezelf. Het voelt goed om soms dingen van me af te schrijven. En jullie komen iedere keer weer om het te lezen en vaak ook nog commentaar te geven!

Dus: dank!

Ik wens jullie allemaal een heel liefdevol, gezond en avontuurlijk nieuw jaar!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Lieve Jo,

Ik wil je graag een heel goed en gelukkig 2017 toewensen samen met je man en zoon maar vooral ook een jaar waarin je je weer helemaal goed voelt en waarin het goed met je gaat.
Geniet van je leven in Zweden met de jouwen. Ik geniet met je mee door het lezen van je blog.
Warme groet,
Joke Emmelkamp

Jo Hamperium zei

Wat lief van je Joke! Dank je wel voor je lieve reactie en reken maar dat ik, nee we ons best blijven doen om van elke dag te genieten! Begint vandaag al goed, want na twee dagen druilerigheid sneeuwt het weer!

Ik wens jou en de jouwen ook alle goeds voor dit nieuwe jaar! Liefs uit winters Rödön van Jo