woensdag 13 juli 2016

Oh nee, toch maar niet

Ruim 3 maanden geleden, misschien waren het er zelfs wel 4, werd me door de planner van de Hemtjänst in Nälden gevraagd of ik misschien alsjeblieft toch in de zomer kon komen werken. Had graag nee gezegd, maar da's natuurlijk zonde van de verdiensten. Dus direct geantwoord welke weken ik bij hen kon komen werken.

Inmiddels heb ik er ook 2 Engelse tutoring klussen bij en de occassional fotoklus. Dus al met al nogal wat planning. De hemtjänst diensten zouden in week 30 beginnen.

Krijg ik vandaag een mailtje. Uuuh, tja, weet je, we hebben niet genoeg werk hier in Nälden. Dus je bent niet meer nodig. Maar misschien kan je nog in Krokom bij de hemtjänst aan de slag. Maar dan weten we niet of je schema wel hetzelfde kan blijven.

Tuurlijk. Logisch. Geen probleem.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!! Wat een gedoe! Had al geen zin in de hemtjänst, maar zo helemaal niet. Het was al een heel gepuzzel om de tutoring klussen en de rest in een goed schema te krijgen. Kan ik weer opnieuw beginnen!

Anyway, ik ga natuurlijk braaf de troela van Krokoms hemtjänsten bellen en dan maar eens horen wat ze te vertellen heeft.

Geen opmerkingen: