Meneer Starmans leek gedecideerd in het willen oplossen van mijn klachten over de Belastingdienst. Nou ja, zo klonk hij in ieder geval toen hij mij belde op 17 april. Na een heel prevelement over alle brieven die ze me in de loop van het jaar gestuurd hebben (alsof ik die had kunnen vergeten), kwamen we overeen dat het verstandiger was als hij alle informatie even in een email zou zetten zodat ik het op mijn gemak zou kunnen nalezen.
En toen mailde meneer Starmans me op maandag 20 april of ik alsjeblieft zo snel mogelijk contact wilde opnemen met hem zodat ik mijn klachten nog eens zou kunnen toelichten.
Per kerende post heb ik meneer Starmans (heel beleefd) gemaild dat ik niet wil bellen met de Belastingdienst, maar dat ik schriftelijk antwoord wil op al mijn vragen en klachten. Zoals ik ook op de verschillende ingediende klachtenformulieren heb aangegeven.
En nu is het stil. Meneer Starmans is misschien wel bezig om een heel beleefde mail te schrijven. Of denkt "als ik niks meer van me laat horen, dan blijft zij misschien ook stil". Of misschien is hij op vakantie.
Het blijft een bijzondere instelling, de Belastingdienst.
PS ik hoop dat de Fransman sneller van zich laat horen dan de Belastingdienst. Dat wachten, ik ben er niet goed in en zal het ook nooit worden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten