vrijdag 17 februari 2017

Good to go!

Net terug van het bezoek aan mijn favo ortho. Afgelopen woensdag heb ik me een half uur in het MRI apparaat gewurmd voor een heel aantal scans en vandaag hebben Michel en ik die samen bekeken.

Met een stevige hand en een stralende lach werd ik keurig op tijd verwelkomd. Eerst even het gebruikelijke 'hoe gaat het?' enzo. Kon niet laten om triomfantelijk te melden dat ik alweer gelanglaufd en geskied heb. Met een grinnik en 'goed zo' gingen we door naar de scans. Die schroeven die in mijn borstkas zitten, die zien er op zo'n scan toch best heel groot uit! Daar kan je wel een aanzienlijk schilderij mee ophangen dacht ik. Totdat Michel me de schroeven in real life liet zien. Zijn knappe kleine apparaatjes die alleen op foto's er heel patserig groot uit zien.

De straalbehandeling heeft zijn (haar?) werk goed gedaan. Wat er nog zat, is zo goed als weg gestraald en de genezing rondom mijn nieuwe borstwervel gaat ook goed. Ik zal jullie de verdere medische details besparen.

Met een ferme groene stempel in mijn aanzienlijk dossier kan ik er weer 3 maanden tegenaan!

Een mooi weekend wens ik jullie!

Geen opmerkingen: